--> { خدای باران خدای باران

.... صدای پای باران ....

دلنوشته , داستان و...

خدای باران

  بنام خدای باران

 

  خدایا آسمان دلم را آنچنان بارانی کن

 

  تا ازسر انگشتان دستم واز اعماق 

 

وجودم,  قطره قطره کلمات بر روی صفحات

 

باریدن گیرد  وآنکه از کوچه قلبم می گذرد 

 

اندکی چترش را زیر باران احساسم ببند و

 

سیراب غشق   و خیس رفاقت گردد

 

 



نظرات شما عزیزان:

hadi
ساعت7:39---13 دی 1392
گاهی که دلم تنگ می شود،نوری ز روزنه هایی
به دلم می تابد،گرمایی درون آن احساس می کنم،
گرما اقیانوس دلم را به بخار تبدیل می کند،
اما نمی دانم چرا باران آن از چشمانم می بارد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 4 دی 1398برچسب:, ] [ 23:28 ] [ ف.صداقت ] [ ]